.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي سيستم ويدئو كنفرانس در دادگستري گلستان

رئيس‌كل دادگستري استان گلستان از راه‌اندازي سيستم ويدئو كنفرانس در آينده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره‌كل دادگستري استان گلستان، احمد فاضليان در جلسه روساي دادگستري‌ها و دادستان‌هاي حوزه‌هاي قضايي سراسر استان اظهار داشت: از اين سيستم در بخش‌هاي آموزشي و ارتباطات استفاده مي‌شود.
وي با بيان اينكه در سال گذشته زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه و بهره‌برداري مناسب از ظرفيت‌هاي دادگستري اين استان فراهم شده است، افزود: در سال همت مضاعف و كار مضاعف بايد از زيرساخت‌هاي ايجاد شده و از همه ظرفيت‌ها به نحو احسن و مطلوب حداكثر استفاده را كرد و با همت و تلاشي كه به كار مي‌گيريم، كمبود‌ها را جبران كنيم.
رئيس كل دادگستري استان گلستان بر ضرورت رسيدگي به مشكلات و دغدغه‌هاي مردم تاكيد كرد و يادآور شد: مردم اميدوار به عملكرد و ارائه خدمات مطلوب از سوي دادگستري هستند و بايد براي رفع مشكلات و مسائل حقوقي آنان تا حد امكان تلاش شود.
فاضليان وجود مديريتي راهبردي و منسجم را در تحقق اهداف و چشم‌اندازهاي دادگستري ضروري دانست و تصريح كرد: بايد در روند اجراي برنامه‌ها و قوانين تجديد نظر كرده و با رويكردي جديد، در سال همت و كار مضاعف تلاش و فعاليت كرد.
وي خواستار ساماندهي وضعيت موجود در رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي شد و افزود: مسئولان قضايي بايد در پايان هر ماه نحوه فعاليت و اقدامات حوزه خود را مورد ارزيابي قرار داده و در صورت نياز براي بهبود وضعيت موجود برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهند.
رئيس‌كل دادگستري استان گلستان تعامل و همكاري بين بخش‌هاي مختلف دادگستري را لازم و ضروري خواند و گفت: مجموعه‌هاي اداري و حاكميتي نبايد فرصت خدمت‌رساني را از دست بدهند.
فاضليان با تاكيد بر داشتن نظام اخلاقي به عنوان يك ضرورت در زندگي فردي و اجتماعي افراد يادآور شد: وجود نظام اخلاقي ثابت در افراد آرامش زندگي آنها را بيشتر و از تفرقه جلوگيري مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه اطاله دادرسي را در اين استان بايد به حداقل برسانيم، افزود: روساي حوزه‌هاي قضايي سقف رسيدگي به پرونده‌ها را بر اساس بخشنامه اطاله دادرسي مدنظر قرار دهند تا اين مشكل به حداقل برسد و در سريع‌ترين زمان ممكن به پرونده‌ها رسيدگي شود.
رئيس‌كل دادگستري استان گلستان راي قاضي را بسيار ارزشمند دانست و اظهار داشت: رايي كه توسط قاضي صادر مي‌شود آنقدر ارزشمند است كه با هيچ چيزي قابل قياس نيست.
فاضليان بر هرچه بهتر برگزار كردن برنامه‌هاي هفته قوه قضاييه در استان تاكيد كرد.
در ادامه اين جلسه رئيس‌كل دادگستري گلستان، از يك دهه تلاش و خدمت صادقانه آقاي رحيميان معاون اداري و مالي اين دادگستري با اهداي لوح و هديه‌اي تقدير كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.